sreda, 19. oktober 2011

No, pa štartajmo...

... seveda danes le do Ljubljane k Bojani, vendar začetek mora bit nekje ;)

Pereča tema tega posta... teža nahrbtnika XD
Prisežem! Sem zminimalizirala (toliko variant te besede sem uspela ustvarit v roku treh minut ... ) kar se je le dalo in še vedno... mogoče so krive vse tiste energy tablice... možno, in ne priznavam ničesar, možno, da sem malo pretiravala z nakupom teh mattonov. Res so težki ko mattoni, brez heca... O.O

Bojana se je smejala, ker imam vedno s sabo eno rolco toaletnega papirja...ŠE ŽAL JI BO... ko ga bo rabila, ga bo iskala med ne-angleško govorečimi, vendar prijaznimi, Korejci... BUAHAHAHAHAHAHA! Upam, da bo tisti dan imela obute čiste nogavice :P

Vidim, da nimam nič pametnega za napisat... in malo so se mi zamerili računalniki. Sem do 2 zjutraj pisala plan in danes, ko sem ga hotela printat, mi ni prepoznal fajla... oooohhhhmmmmmmmmmm! OOOOHHHMMMMMMMM!











Ni komentarjev: