ponedeljek, 17. oktober 2011

Utrujena

Ja, ura je 21.31 in jaz sem utrujena. Cel dan tekati po BTC-ju... ajoooj! Pero' se je splačalo... kljub nekaterim malo manj simpatičnim dogodkom... in sem celo ostala mirne krvi! Juhuuu! Bravo Nina! :D In bravo mama, da me je peljala pravočasno jest! (p.s. omembe vreden dogodek: mama je jedla v tajski restavraciji!!!! miracolo! bravo mama! ;) )

Seveda je bila cela ekspedicija namenjena iskanju jakne... sem jo našla v Pohodniku v Hali A. Teto trgovko sem prosila, naj mi jo da na stran za dve urci (BTC ni majhen! ci vuole, da obdelaš vse trgovine s športnimi/pohodnimi artikli...). Teta je dajala vtis, da je "čisto malček" nataknjena, ker ko sem se vrnila čez ne dobro uro, je jakno "pravkar vrnila v prodajo". Ma "pravkar"? Ne takoj po mojem odhodu? Razumem... Važno, da je jakna še tam in da jo lahko kupim... ostalo bom dobrosrčno spregledala (nataknjena/nezadovoljna teta!!  shame on you!).
Nato sem skočila do Kibube (kupla stekleničko in naletela na simpatičnega prodajalca, ki mu je bil moj mail zelo všeč... ja, ja, super mail sem si izbrala! Soglašam 100%! In definitivno si je nabral pozitivne točke pri meni ;) ) in v Iglu Šport (je celo bil isti stric kot pred dvemi leti, ko sem kupla nahrbtnik... s sodelavko sta imela nekakšno "interno tekmovanje", katere znamke pohodni štunfi so boljši... ahaha... prisrčna, oba! Vendar kaj, ko sem prišla domov, sem ugotovila, da v enem paru manjka ena nogavica... super! Jutri kličem gor... boh, bomo vidli, kaj se da naredit... intanto SCEMA JAZ...). 
V DZS-ju sem si kupila potovalno lučko (pupca na blagajni me je obvestila, da cena na škatli ni prava, da je še ta stara, jo strgala dol in mi povedala, da mi bo zaračunala novo ceno, višjo seveda. A ne, a?! Glej, ki znam res grdo gledat! Še dobro, da je bil zraven njen sodelavec pupec (očitno z boljšim vidom kot pupca) in ji naročil, da mora upoštevati nižjo ceno. To mi je že bolj všeč! Ko se da vse povedat samo s pogledom :P 
Na žalost pa v Hervisu niso istega mnenja... Majice na popustih so, po mnenju trgovke na blagajni, tam pristale po naključju oz. jih je katera od strank tam pustila... vseh 10!!! Zanimivo... 

Torej splošna ocena: 
- Kibuba, Iglu šport (kljub manjkajočemu štunfu... lahko pa da se ocena jutri spremeni ;) ) in lekarnica zraven vhoda v Baumax(?) ...ODLIČNO, sedi! 
- DZS... pupec PRAV DOBRO in hvala!
- Pohodnik... eh...
- Hervis... sej sem si rekla, da ne bi smela več hodit tja... ma kaj, ko se da dobit kakšne vredu stvari, po dobri ceni... 

I hate shopping... MASA!

Prispela je kuverta od zavarovanja... na žalost nisem jaz zavarovanka... in kaj kartice se ne dobiva več? Samo zav.polica in to je to? Mah... jutri zvem... 

2 komentarja:

Dag pravi ...

Štupida. Ja. Če ne bi vedel, da si že bila v Koreji, bi ta komentar bil štupido. Kupovat kaj za v Korejo? Halo? Kupuje se v Koreji. Pohodni štunfi s "profilom" na podplatih - 5000 W. Jih mam lih obute ;-)

Just 1 smile pravi ...

Kaj mi nisi mogel prej povedat??? Sej si vedel, da ne bom dva tedna sedela... In sem te prosila, da če imaš kakšen predlog, da mi napiši...

;)