petek, 21. oktober 2011

Pot in Seoul (dan 1)

Po stiri urnem spanju, sva zutraj vstali, se ko dva zombija pripravili in sli na Brnik, od koder sva poleteli v Pariz (do tukaj vse lepo in prav...) Zataknilo se je pri vzletu... "poleteli bomo s 15minutno zamudo... ko zvemo kaj vec, vam javimo"... cez 30 min "napake se nismo odpravili. odhod bo predvidoma cez 20 min"... po 1 uri "se opravicujemo, napaka je taksna in taksna, cez 15 min vam bom znal povedati kaj vec..." po treh urah taksnih sporocil "sporocamo vam, da bomo napravo zamenjali, vzleteli bomo cez 10 minut" .... O.O MA NE TEGA NAREDIT PRED TREMI URAMI, A? Niti da ne razlagam, da sva bili ze cisto polomljeni. Jaz sem vsaj imela sreco, ker je bil sedez poleg mene prazen in sem se lahko dala v 10 razlicnih sedecih in napolsedecih pozicij... Da bi nase misli odvrnili od 3-urnega postanka, so nas prijetno hladili (ni potrebno povedat, da sem pobrala vse dekice, kar sem jih lahko dosegla). Po 13-ih urah smo koncno prispeli v Seoul!

Za danes sva imeli planirano ogled dveh palac...

2 komentarja:

Darka pravi ...

Nina,upam,da sta ok.Mi te pogrešamo,ne razumemo zakaj si šla,zakaj ne odkleneš ,predvsem pa zakaj nisi v pisarni!Renee pravi,da te pogreša in naj te grem iskat na letališče,ker si šla s helikopterjem.Mi smo vsi lepi in zdravi,predvsem prijazni.Imamo te ful,ma ful radi-tvoja familja

Just 1 smile pravi ...

Ta naš Nejčko... :D