sreda, 5. oktober 2011

Vsak dan bližje...

Več kot preberem, slabše je XD
Toliko zanimivih stvari in toliko malo časa... MONDO CRUDELE! 


Upam, da Bojani uspeva bit bolj selektivna glede ogledov... ahahaha... če ne, sva v merdi fino al collo! Hmmm... mogoče pa nama bi to prineslo srečo ;P


(Bojana?! Ti uspeva??? :D )


V nedeljo sva čarali in nekaj tudi ščarali. Sokcho in Busan odpadeta. Žal mi je zaradi fish-marketa, pa Ssoronga in mr.Janga po vsej verjetnosti ne bom vidla, če se ne uspemo zmenit, da prideta kam bližje našim destinacijam. 


Bova pa podaljšali obisk Seoula na koncu, mogoče tudi na Jejudo-ju. Skušam dobit povezavo do enega hotela dol, pa bi morala po vsej verjetnosti klicat za rezervacijo... Hehe... i wonder, bi po telefonu razumeli moje mahanje in obrazno mimiko, s pomočjo osnovnih angleških besed, of course? :D Eni od najbolj simpatičnih spominov iz Koreje so prav takšni prizori, t.i. "poskusno sporazumevanje"... simpatično, simpatično... še zdaj me nasmejijo!


Sem razmišljala, da bi dala na blog tudi moje maile s prejšnjega potovanja po Koreji. Tako bi imela vse na kupu in mi jih ne bi bilo treba vedno iskat... sono un GENIO! :P

Ni komentarjev: