torek, 18. oktober 2011

Pospravljanje stanovanja a.k.a. čepenje za pc-jem :P

Uradno zdaj že pospravljam stanovanje XD, neuradno pa ... samo še to napišem in grem pospravljat stanovanje. *Ti kar pojdi* Resno! Se ne hecam! *Sem razumela* Bom šla takoj, samo še to... *Vai!* ...ker če ne, res ne morem it z doma in je vse razmetano... *Glej, ki si še vedno tukaj...*

AHAHAHA... zgleda kot pogovor z določenimi ljudmi (in vem, da ti ljudje to tudi berete! ;P)

Sem klicala na zavarovalnico, bo teta še danes poslala novo polico :) Prijetno presenečenje pa je bilo, da sem dobila mojo polico od pupice/tete, ki so ji pomotoma poslali moje dokumente. Ji jutri pošljem njene, za bit fer. :) Pa teto moram nazaj poklicat...

Pogovor z Iglu Športom je bil cel smeh... Sej vem, sem se jaz narobe izrazila: ".... Ko sem prišla domov, sem ugotovila, da v eni od škatel manjka ena nogavica. Če jo slučajno najdete kje v trgovini, lih tolko, da boste vedeli, da jo date na stran, ker je moja!!" "Počakajte, ma ste zgubili pri nas nogavico, ki je niste kupili pri nas ali eno ki ste jo kupili?!" Domov sem prišla z obema mojima nogavicama, tako da...
Ja, ja, ja... moj smisel za humor... pa sej ni tako grozen! ...? XD

Škoda, da ne obstaja Muca Copatarica!!! Nejčkotu sem še eno leto nazaj grozila z njo :D Enkrat, ko ni pospravil igrač, sem jih dala vse v eno veliko škatlo in jo skrila. Ko je prišel naslednjič k mojim na obisk, igrač ni našel in sem mu rekla (ali je bila mama...), da sem ga opozorila, da bo prišla Muca in mu igrače vzela. Se je moral igrat z dvema ali tremi, ki so ostali v sobi. Čez nekaj dni, je spet bil pri moji mami in ni hotel pospravit igrač... Ha... Muca Copatarica, ki vse sliši in vse vidi, ima telefonsko od tete Nine! Oooo ja!! (ko ni gledal sem na telefonu zagnala mp3, ki ga imam za suonerijo >:P).
"Muca Copatarica! Kako si vedla, da Renee noče pospravit igrač?! O.O Kdaj si rekla, da prideš? ČEZ 10 MIN??!!?? Oh, ma počakaj! Zgleda, da ti ne bo treba pridet, ker je Renee skoraj že vse pospravil! Ja, bo pa za drugič... Ciao, Muca, ciao..."
Seveda, sva se z mamo morali zadrževat, da se nisva valjali po tleh od smeha, ko je Nejčko skočil na noge, s prestrašenim izrazom na obrazku, in -piu' veloce della luce- začel pospravljat vse igrače (ki jih ni malo...) v košare. Verjamem, da ko bo zrastel, bom dobila vse povrnjeno... AHAHAHAHA

In spet sem pri tem, da je škoda, da ne obstaja Muca Copatarica! Bi mi vzela vse kar ni pospravljeno in ko bi se vrnila s potovanja, bi šla k njej po stvari in jo prosila, naj mi pokaže najboljši način za vse popravit nazaj ;)



Ni komentarjev: